13871
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - [Wyd. 1, dodr. 10]. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2006. - 202, [2] s. : rys. ; 21 cm.
Marketing w turystyce Marketing w turystyce - autor porusza w niej cztery zasadnicze grupy zagadnień: - charakterystykę rynku turystycznego w kontekście efektywnego działania przedsiębiorstwa, - uwarunkowania określające strategie rynkowe, - sposoby tworzenia stałych więzi z klientami, - wykorzystanie marketingu-mix w działaniach konkurencyjnych. Chociaż napisana z myślą o studentach, książka ta jest również ogromnie przydatna dla coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników biur i agencji turystycznych oraz wszystkich osób zainteresowanych problematyką turystyki i marketingu. Książka prof. dr hab. Jerzego Altkorna, wieloletniego wykładowcy w Akademii Ekonomicznej w Krakowie i autora licznych publikacji z dziedziny marketingu, od lat cieszy się uznaniem Czytelników. Napisana z myślą o studentach szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, studiów podyplomowych i szkół biznesu, doskonale pełni rolę podręcznika wprowadzającego w problematykę wykorzystania uniwersalnych zasad marketingu w tak specyficznej dziedzinie, jak turystyka.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Szaflary
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 16406 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 201-[203].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej