13871
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - [Wyd. 1, dodr. 10]. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2006. - 202, [2] s. : rys. ; 21 cm.
Marketing w turystyce Marketing w turystyce - autor porusza w niej cztery zasadnicze grupy zagadnień: - charakterystykę rynku turystycznego w kontekście efektywnego działania przedsiębiorstwa, - uwarunkowania określające strategie rynkowe, - sposoby tworzenia stałych więzi z klientami, - wykorzystanie marketingu-mix w działaniach konkurencyjnych. Chociaż napisana z myślą o studentach, książka ta jest również ogromnie przydatna dla coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników biur i agencji turystycznych oraz wszystkich osób zainteresowanych problematyką turystyki i marketingu. Książka prof. dr hab. Jerzego Altkorna, wieloletniego wykładowcy w Akademii Ekonomicznej w Krakowie i autora licznych publikacji z dziedziny marketingu, od lat cieszy się uznaniem Czytelników. Napisana z myślą o studentach szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, studiów podyplomowych i szkół biznesu, doskonale pełni rolę podręcznika wprowadzającego w problematykę wykorzystania uniwersalnych zasad marketingu w tak specyficznej dziedzinie, jak turystyka.
Availability:
Wypożyczalnia Szaflary
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 16406 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 201-[203].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again